呢度叫屯門市鎮公園!是我中學時代最喜歡去進行攝影練習的好地方!影吓啲幾層樓咁高嘅大水管、影吓啲天鵝單車(當年雖然沒有長焦距鏡頭)、約吓啲女性朋友做模特兒影吓人像相……這個是我成長的地方!
好可惜!近年多咗好多水貨客或者太多太多人嚟「尻烏」……我想行步路同買吓嘢嘅空間都無哂……每次返去屯門……都覺得越來越陌生啦
林鄭奶媽,你出賣港人,每日放150人嚟又增加來港「尻烏」既名額……你知吾知你某程度上係令我們嘅生活空間減少……啲大媽喺度賣淫擾民你唔正視……只懂不斷剝削香港人……
請還我屯門!還我一個可以喘息嘅休憩空間!唔好再跳淫舞!滾番大陸啦!塵歸塵!土歸土!



















